Alt om abonnementet ditt

For oversikt over saldo og forbruk på, se Mine sider, eller i mitt djuice. Se under for andre spørsmål om abonnementet ditt. Får du ikke hjelp til det du trenger her - vi har mange flinke folk som hjelper deg raskt på facebook-siden vår.

Jeg vil bytte mobilabonnement

Er du eier av abonnementet, kan du selv endre det på Mine sider.

Slik gjør du det:

  1. Logg inn på Mine Sider

  2. Velg abonnementet du ønsker å endre

  3. Trykk Bytt abonnement

Jeg har en 12-måneders avtale hos djuice

Hvis du har en 12-måneders avtale hos djuice, kan det hende du må betale et bruddgebyr ved endring eller oppsigelse av abonnementet. Bruddgebyret avhenger av hvor lang bindingstid du har igjen, hvilket abonnement du har og hvilket du endrer til. Har du ikke binding, betaler du selvfølgelig ikke noe gebyr.

Status på bindingstiden din finner du på Mine sider. Velg abonnementet det gjelder, se Avtaletid. Du får vite hva bruddgebyret blir når du forsøker å bestille et nytt abonnement.

Når du har hatt binding i 11 måneder, kan du bytte abonnement og inngå ny bindingsavtale, for eksempel ved kjøp av ny mobil.

Jeg vil bli djuice-kunde

Så hyggelig hvis du vil bli kunde hos oss! Med djuice-abonnement får du mye data og full Telenor-dekning. Det er enkelt å flytte mobilabonnement fra en annen mobiloperatør til djuice, og vi håper du blir fornøyd!

Slik gjør du:

Bestill nytt mobilabonnement her, eller ring oss på kundeservice på nummer 02020. Du beholder selvfølgelig mobilnummeret ditt hvis du vil det.

Bestiller du et nytt nummer, tar det opptil 3 dager før du kan begynne å bruke det. Flytter du nummeret ditt til djuice tar det opptil 7 virkedager før du kan bruke det.

Merk, skal du flytte nummeret ditt over til djuice må du ikke si opp nummeret hos din nåværende operatør. Dette går automatisk i flytteprosessen. Husk at du også må bestilles djuice-abonnementet ditt med samme navn som det er registrert med hos din nåværende operatør.

Jeg vil bytte eier eller bruker på mobilabonnementet mitt

Bytte bruker

Er du eier av abonnementet kan du selv bytte bruker ved å logge inn på Mine sider. Velg abonnementet ditt og deretter Endre bruker nederst på siden under Bruker.

Bytte eier

Vil du bytte eier på et abonnement kan du bruke skjema for overdragelse (PDF), eller kontakte oss på kundeservice på 02020.

Jeg har ny mobil med binding

Har du bindingstid og vil kjøpe ny mobil, har du flere alternativer:

  • Du kan si opp bindingsavtalen du har og betale oppsigelsesgebyret. Deretter kan du kjøpe en ny mobil på samme eller på et nytt abonnement. Ring oss på kundeservice 02020.

  • Når du har hatt binding i 11 måneder, kan du fornye avtalen ved å kjøpe en ny mobil. Du betaler da ikke for brudd på binding.

  • Du kan kjøpe en ny mobil som ikke krever bindingsavtale.

Jeg har sagt opp abonnementet mitt, men vil gjenåpne det

Har du allerede sagt opp mobilabonnementet ditt, og vil gjenåpne det – ring oss på 02020, så hjelper vi deg videre.

Hvor endrer jeg adressen min?

Du kan selv endre adressen din på Mine sider slik:

Logg inn på Mine sider for å endre adresse. Velg abonnementet det gjelder, deretter Endre min adresse (nederst på siden).

Jeg får ikke sendt/motatt MMS

Har du problemer med MMS, sekk først at mobildata er skrudd på. Når/hvis mobildata er på, send en SMS med kodeord Fiks mms for å få tilsendt nytt oppsett for MMS. Trenger du oppsett for å koble mobilen til nettet, send SMS med kodeord Fiks internett til 1999.

  1. Skru mobilen av og på etter at oppsettet har blitt lastet ned

  2. Send en MMS til deg selv, sjekk at du kan sende/motta MMS. Hvis du får sendt og mottatt din egen MMS, er det vanligvis feil i mottakers nettverk eller mobiltelefon.

  3. Sett SIM-kortet ditt i en annen mobiltelefon, sjekk om du får sendt MMS eller brukt Internett på mobilen. Dersom det fungerer er det noe feil med mobilen din, og du må sende inn mobilen til reperasjon.

Jeg får ikke nett/mobildata på mobilen min

Sjekk at mobildata er skrudd på. Når/hvis mobildata er på, send SMS med kodeord Fiks internett til 1999.

Jeg vil si opp abonnementet mitt

Så leit hvis du ønsker å forlate oss. Vi håper du vil komme tilbake til oss en annen gang. Ring oss på kundeservice 02020 for å si opp abonnementet ditt (det er ikke mulig å si opp abonnement på Mine sider.)

Kontakt oss

Trenger du hjelp? Kontakt oss på telefon, Facebook eller e-post.


Telefon 02020
Fra utlandet: +4791502020
Spør oss på Facebook
Spør oss på E-post

Mandag til Søndag: 08:00 - 20:00
Helligdager: 10:00-18:00

Priser kundeservice:
Oppstart 0,89, Pr min 1,99