Spørsmål vedrørende kjøp i nettbutikken?

I djuice sin nettbutikk kan du trygt og enkelt bestille de varene du ønsker. Her finner du svar på de vanligste spørsmålene om kjøp i nettbutikken.


Når kommer varen jeg har bestilt?

Så fort varen blir sendt fra lageret mottar du en epost med sporing. Ved hjelp av sporingen kan du finne ut hvor din pakke befinner seg.

Hvis du ikke har mottatt epost med sporing, er det fordi din pakke ikke har blitt sendt ennå.

Hva gjør jeg hvis varen jeg har kjøpt trenger reparasjon?

Når du skal sende inn produktet til reparasjon per post, må du først opprette en serviceordre. Etter registrert service vil du få brukernavn og passord for å sjekke status på din service. Pakken må leveres på et postkontor

Før du leverer mobilen din til service, er det viktig at du skrur av kodelås og eventuelt "Find my iPhone".

Hvis reparasjonen ikke dekkes av garantivilkårene, får du beskjed om hvor mye reparasjonen vil koste deg. Du velger selv om du ønsker at varen skal repareres eller ikke. Hvis du ikke ønsker reparasjonen, vil du likevel belastes for feilsøkingen som har blitt gjort dersom du ønsker å få varen tilbake.

Feil som ikke dekkes av garantivilkårene er for eksempel fysiske skader, fuktskader, skader etter lynnedslag og brukerfeil.

Trenger jeg nytt SIM-kort?

Når du bestiller telefon fra nettbutikken får du automatisk tilsendt SIM-kort som passer i din nye telefon. SIM-kortet kommer i en egen forsendelse.

Hvis du er ny kunde hos djuice, må du bruke SIM-kortet du får tilsendt. Kortet er klart til bruk.

Kan jeg endre bestillingen min?

Djuice nettbutikk pakker og sender varen din så raskt som mulig. Når varen din er pakket, er det ikke lenger mulig å endre bestillingen. Derfor må du være raskt ute med å ringe Kundeservice på 02020 hvis du vil endre din bestilling.

Hvis du ikke henter pakken på postkontoret går den i retur, og kjøpet blir opphevet.

Hvis allerede er djuice-kunde, trenger du ikke å bytte SIM-kort om ditt gamle SIM passer i den nye telefonen. Tar du i bruk det nye SIM-kortet, må dette først aktiveres på Mine sider.

Hvordan bytter jeg eier eller bruker på abonnementet?

Du kan selv bytte bruker ved å logge inn på Mine sider. Velg «Endre bruker», nederst på siden under «Bruker».

Ønsker du å bytte eier på et abonnement kan du bruke skjema for overdragelse (PDF)

Hvordan tar jeg i bruk produktet jeg har bestilt?

Hvis du allerede er djuicekunde og ikke kan bruke det gamle SIM-kortet i den nye mobilen din, må det nye SIM-kortet aktiveres på Mine sider før du tar det i bruk. Hvis du er ny kunde hos djuice er SIM-kortet klart for bruk.

Hva gjør jeg hvis jeg angrer på kjøpet?

Du kan velge å benytte deg av angreretten, som gir mulighet for å angre i 14 dager etter at du har hentet pakken på postkontoret. Les vilkårene på angrerettskjemaet som ligger ved i pakken. Hvis du ikke henter pakken på postkontoret går den i retur, og kjøpet blir opphevet.

Last ned angrerettskjema (PDF)

Spørsmål om faktura?

Har du angret på kjøpet, eller sendt pakken i retur, trenger du ikke å betale fakturaen.

Dersom du har valgt et abonnement med forhøyet månedspris, kommer dette beløpet på den månedlige fakturaen. Når avtaleperioden er over, går abonnementet tilbake til normale abonnementspriser.

Ønsker du en fakturakopi, kan du kontakte oss på 02020.

Andre spørsmål?

Dersom du har andre spørsmål rundt ditt kjøp i nettbutikken, kan du kontakte kundeservice på 02020.

Kontakt oss

Trenger du hjelp? Kontakt oss på telefon, Facebook eller e-post.


Telefon 02020
Fra utlandet: +4791502020
Spør oss på Facebook
Spør oss på E-post

Mandag til Søndag: 08:00 - 20:00
Helligdager: 10:00-18:00

Priser kundeservice:
Oppstart 0,89, Pr min 1,99