Mobilforsikring

Denne mobilforsikringen er ikke lenger i salg.

Fra og med 1. januar 2017 erstattes Gjensidige med en ny forsikringspartner. Hvis du melder inn en forsikringssak etter denne datoen, vil nye vilkår gjelde. Les mer om de nye vilkårene for din forsikring under avsnittet FORSIKRING MOBIL & NETTBRETT

Hvis mobilen din ble skadet i 2016

Forsikringen dekker skade/tap på mobilen for inntil 15.000 kroner. Egenandelen er på 500 kroner. Forsikringen gjelder den mobilen som SIM-kortet er installert i på skadetidspunktet, og det forutsettes at SIM-kortet er tilknyttet et abonnement fra djuice med registrert forsikring. Hvis SIM-kortet fjernes fra mobilen, vil den ikke lenger være forsikret.

  1. Fyll ut skademelding hos Gjensidige. Fyll inn IMEI-nummeret til mobilen i skademeldingen, så blir saken behandlet raskere. Dette finner du ved å taste *#06# på mobilen. På iPhone finner du IMEI-nummeret under Innstillinger-Generelt-Om. Hvis mobilen imidlertid helt ødelagt, ringer du oss på 02020 (fra utlandet: + 47 915 02020 ) så hjelper vi deg.
  2. Når skademeldingen er sendt, får du en bekreftelse på epost. Saken din blir behandlet, og Gjensidige vil hjelpe deg videre hvis det er noe du lurer på

Vilkår for mobilforsikring som gjelder ut 2016

Hvis mobilen din ble frastjålet i 2016

  1. Frastjålet mobil skal alltid politianmeldes. Her kan du melde mobilen stjålet..
  2. Sperr abonnementet ditt på Mine sider, eller ved å ringe oss på 02020 (fra utlandet + 47 915 02020).
  3. Fyll ut skademelding hos Gjensidige. Når skademeldingen er sendt, får du en bekreftelse fra Gjensidige på e-post.
  4. Scann kopi av kvittering for stjålet utstyr, bekreftet anmeldelse utstedt av politiet, anmeldelsesnummer fra politiet og politikammerets navn.
  5. Send dokumentasjonen til telenor@gjensidige.no og merk e-posten med skadenummeret. Gjensidige hjelper deg videre hvis det er noe du lurer på.

Vilkår for mobilforsikring som gjelder ut 2016

Hvis mobilen din har blitt skadet etter 1. januar 2017

  1. Fyll ut skademelding hos Brighstar. Fyll inn mobilnummeret og postkoden din, og beskriv kort hva som har skjedd.
  2. Når skademeldingen er sendt får du en bekreftelse fra Brightstar på epost. Saken din blir behandlet, og Brightstar vil hjelpe deg videre hvis det er noe du lurer på.

Les under fanen; Forsikring Mobil & Nettbrett, vilkår for mobilforsikring som gjelder fra 1. januar 2017

Hvis mobilen din har blitt frastjålet etter 1. januar 2017

  1. Frastjålet mobil skal alltid politianmeldes. Her kan du melde mobilen stjålet..
  2. Sperr abonnementet ditt på Mine sider, eller ved å ringe oss på 02020 (fra utlandet + 47 915 02020).
  3. Fyll ut skademelding hos Brightstar.
  4. Kvittering for stjålet utstyr og Politianmeldelse ettersendes til Brightstar Husk å merke e-posten med skadenummeret.

Les under fanen; Forsikring Mobil & Nettbrett, vilkår for mobilforsikring som gjelder fra 1. januar 2017